Barion Pixel
A weboldalon sütiket (cookie) használunk, hogy javítsuk a vásárlói élményt és jobb szolgáltatást nyújtsunk.

Gyakori Kérdések

A webáruház működésével és a vásárlással kapcsolatban legtöbbször felmerülő kérdéseket megtalálja ezen az oldalon. Igyekszünk minél pontosabb választ adni a felmerülő problémákra

Ha olyan témát talált, ami nem szerepel a Gyakori Kérdések körében és úgy gondolja hasznos segítség lenne, kérjük jelezze nekünk erre a linkre kattintva. Munkatársaink megvizsgálják a témát és a lehető legrövidebb időn belül feltöltjük az oldalra.

Előre is köszönjük segítségét!

Ha inkább videón tekintené meg a kérdésekre felmerülő válaszokat, akkor kattintson a Videós segítségekre.

Legtöbbet feltett kérdések

Milyen méretet válasszak? - Mérettáblázat
Milyen bankszámlaszámra kell küldenem a vásárlás összegét, ha banki átutalással akarok fizetni?
Melyik napon várható a csomagom?
Milyen időpontban várható a futár?


Termékek

Méretjelölések az ÖvBoltban - Mi mit jelent?


Vásárlás - Rendelés

Milyen bankszámlaszámra kell küldenem a vásárlás összegét, ha banki átutalással akarok fizetni?
Mit kell tennem, ha hibás a rendelésem vagy utólag módosítani akarom?
Hogyan tudom beváltani az online kuponomat?
Hogyan tudom kiválasztani a vásárlás mellé kapott ajándékot?
Nem kaptam meg a rendelés visszaigazoló e-mailt, mit kell tennem?

Szállítás - Kézbesítés

Melyik napon várható a csomagom?
Milyen időpontban várható a futár?
Hogyan fogom megtudni, hogy megérkezett a csomagom, ha Postán maradó kézbesítést igényeltem?

Garancia - Jótállás

A kézhez kapott termék hibás, mit kell tennem?
Ki szeretném cserélni a terméket, mit kell tennem?


Termékek

Méretjelölések az ÖvBoltban - Mi mit jelent?

Az áruházban jellemzően kettő méretezéssel fog találkozni. például: "95/110" vagy "one size | 110". Hogy melyik szám mit jelent, nézze meg videón.


Vásárlás - Rendelés

Milyen bankszámlaszámra kell küldenem a vásárlás összegét, ha banki átutalással akarok fizetni?

Ha Ön fizetési módnak a banki átutalást választotta vagy szeretné választani, akkor az alábbi a mellékelt linkre kattintva megtekintheti az átutaláshoz szükséges banki adatokat. Banki átutalási adatok

Kérjük az utalás közlemény rovatába adja meg az Ön email címét vagy a rendelésének számát (utóbbit a visszaigazoló e-mailben vagy egy regisztrációt követően a személyes fiókjában találhatja) A megrendelt csomagot a vételár számlára történő megérkezése után áll módunkban átadni a futárszolgálatnak. Ha a megrendelést követően 8 napon belül nem érkezik meg számlánkra az utalás összege, megrendelését töröljük.

Mit kell tennem, ha hibás a rendelésem vagy utólag módosítani akarom?

Amennyiben rendelésében hibát vett észre miután elküldte a részünkre vagy utólag módosítani szeretné és már megkapta a rendelés visszaigazoló elektronikus levelet, akkor a lehető legrövidebb időn belül küldjön egy e-mailt a részünkre. (E-mail címünket legkönnyebben megtalálja az oldalt tetején elérhető kapcsolat menüpont alatt.) A levelében tüntesse fel rendelésének számát, az Ön nevét és elérhetőségét, valamit a módosítandó adatokat, paramétereket. A módosításról, kollégánk egy visszaigazoló e-mailben fogja értesíteni 24 órán belül.

Hogyan tudom beváltani az online kuponomat?

A legtöbb kedvezményt áruházunkban online kuponok segítségével veheti igénybe. Az online kuponok beváltása igen egyszerű folyamat.

Ami fontos! – Egyes kuponok felhasználása regisztrációhoz kötött. Minden esetben feltüntetjük Önnek, ha csak regisztrált tagjaink élhetnek a kedvezménnyel.

Nem kell megijednie. A regisztráció INGYENES - Bárki regisztrálhat webáruházunkba, semmilyen kötelezettséggel nem jár. Továbbá csak a vásárláshoz szükséges adatokat rögzítjük a rendszerünkbe, amit természetesen az Adatvédelmi Irányelveink szigorú betartása mellett kezelünk. A regisztrációt bármikor megszüntetheti egy gombnyomással.
A regisztráció előnye, hogy a későbbiekben regisztrált vásárlóként gyorsabban tud vásárolni, naprakész lehet a rendelései állapotát illetően, és figyelemmel kísérheti korábbi rendeléseit.

Mint említettük az online kuponok beváltása nagyon rövid és egyszerű folyamat.

Első lépésként azt javasoljuk, ha már korábban regisztrálta magát rendszerünkbe, akkor lépjen be az ÖvBolt fiókjába. Ha még nem regisztrálta magát, de szeretne regisztrált tagunk lenni, akkor töltse ki 20 másodperces regisztrációs űrlapunkat.

A kupon beváltásához videós segítséget itt talál

Lássuk, hogyan is történik az online kupon beváltása.

  1. Ha befejezte a vásárlást és szeretné megrendelni a kiválasztott terméket/termékeket, kattintson a Kosár „Megtekintés” feliratú szövegre.
  2. Ekkor megjelenik az Ön úgynevezett „Bevásárló Kosarának” tartalma. Ezen a felületen van lehetősége beírni a megfelelő rublikába, a kedvezményre jogosító Kuponkódot. (Fontos, hogy ügyeljen a kis- és nagybetűkre!)
  3. Ha beírta a Kuponkódot kattintson a „Beváltás” feliratú gombra. Ekkor a kedvezményt a rendszer jóváírja Önnek és folytathatja tovább a termék(ek) megvásárlásának folyamatát.

Hogyan tudom kiválasztani a vásárlás mellé kapott ajándékot?

A Belts Store - Öv Webáruház munkatársai célja, hogy vásárlóink örömmel távozzanak online üzletünkből. Ezért webáruházunk vásárlóinak olykor ajándékkal kedveskedünk. A legtöbb esetben 2-3 kisebb vagy nagyobb értékű ajándék közül választhat.

Ebben a leírásban szeretnénk segíteni hol és hogyan tudja kiválasztani ajándékát.

  1. Ha befejezte a vásárlást valamint sikeresen kiválasztotta, melyik terméket/termékeket szeretné megvásárolni és elhelyezte a virtuális kosarában, akkor kattintson az oldal tetején elhelyezkedő Kosár ikon alatt lévő „Megtekintés” feliratra.
     
  2. Ekkor megjelenik az Ön úgynevezett „Bevásárló kosarának” tartalma. Ezen a felületen van lehetősége kiválasztani az ajándékát. A „Válasszon ajándékot” pontban válogathat a felkínált termékekből. Ha kiválasztotta az ajándékát, csak kattintson rá és a rendszer automatikusan hozzáadja a csomagjához.
     
  3. Ha a felkínált ajándékok közül egyik sem nyerte el tetszését válassza a „Köszönöm! Nem kérek ajándékot” funkciót.

Fontos! Az ajándékok igénybevételét bizonyos esetekben feltételekhez kötjük pl.: klubtagság, regisztráció, első vásárlás stb. Kérjük, minden esetben figyelmesen olvassa el a meghirdetett tájékoztatót.

Nem kaptam meg a rendelés visszaigazoló e-mailt, mit kell tennem?

Ha a rendelést követően azt tapasztalja, hogy 12 órán belül nem érkezik meg online levelesládájába a rendelését visszaigazoló e-mail, úgy abban az esetben érdemes megtekinteni a levelező rendszere „SPAM” vagy „Kéretlen levelek” mappáját. Ha itt sem találja a visszaigazoló e-mailt, akkor kérjük, feltétlen jelezze ügyfélszolgálatunknak. Előfordulhat, hogy e-mail címét hibásan gépelte be, de az is lehet, hogy bizonyos levelezőprogramok szerverei technikai okok miatt nem továbbítják. Ügyfélszolgálatunkat itt érheti el vagy a Kapcsolat menüpont alatt.


Szállítás

Melyik napon várható a csomagom?

Mindent megteszünk, hogy csomagja a lehető leghamarabb kézbesítésre kerüljön. Az Övboltnál a munkaidőben beérkezett rendelések, még aznap, 1-2 órán belül feldolgozás alá kerülnek. Ez azt jelenti, hogy csomagját már csak át kell adni a futárszolgálatnak.

Rendelését, maximum 2 munkanapos kézbesítéssel vállalja partnerünk. A napi rendeléseket, munkanapokon 15:00-kor zárjuk. Ezt az időpontot sajnos nem tudjuk tovább kitolni, mert alkalmazkodnunk kell partnerünkhöz. A csomagokat a zárást követően 1-2 órában adjuk át a futárszolgálatnak kézbesítésre. Az Ön esetében ezt azt jelenti, hogy a 15:00 előtt leadott rendeléseket a futárszolgálat még aznap el tudja kezdeni feldolgozni. Tehát a rendelés napját követő 2. munkanapon várható a futár a csomaggal. pl.: Ön kedden 12:45-kor adja le rendelését, akkor a csomagja csütörtökön várható.

Abban az esetben, ha 15:00 után adja le rendelését, akkor a csomagja a soron következő munkanap kerül átadásra a futárszolgálatnak és az ezt követő 2. napon szállítják ki Önnek. pl.: Ön kedden 17:20-kor rendel, akkor a csomagját szerdán adjuk át a futárnak és pénteken lesz várható a csomagja.

Ha munkaszüneti nap (pl.: hétvége) is közbeesik, akkor természetesen tovább csúszik a kézbesítés ideje. pl.: Ön csütörtökön 17:20-kor adja le rendelését, akkor a “rendelés zárás” miatt, már csak pénteken tudjuk átadni a küldeményét kézbesítésre és a kiszállítás csak a soron következő 2. munkanapon, azaz kedden lesz várható. Ha szeretné csomagját a lehető leghamarabb megkapni, akkor kérjük, ezt vegye figyelembe vagy kérje az expressz 1 munkanapos kiszállítást.

Milyen időpontban várható a futár?

Az MPL (Magyar Posta Logisztika) munkatársai a küldeményeket munkaidőben 8-17 óra közötti időpontban szállítják ki Önnek a megadott címre. Tipp: A küldeményazonosítója első 13 karakterének segítségével, a küldemény nyomkövetés weboldalon ellenőrizheti, hogy csomagja átadásra került-e a kézbesítőnek. Ezt a “Kézbesítőnek átadva” szöveg jelzi. Ekkor a +36-40/313-233 központi számon érdeklődhet az 1. menüpont alatt. Elkérheti a futár telefonszámát és tud vele egyeztetni a várható időpontot illetően.

Hogyan fogom megtudni, hogy megérkezett a csomagom, ha Postán maradó kézbesítést igényeltem?

Ha a Postán maradó kézbesítést választotta, akkor az Ön által megjelölt Postahivatal, csomagja beérkezését követően SMS-ben vagy emailben értesíti Önt. Amennyiben 3-4 nap elteltével sem kap értesítőt, nyugodtan fáradjon be a Postahivatalba és érdeklődjön csomagja felől. Ha bármilyen okból kifolyólag, ekkor sem tudja átvenni csomagját, azonnal forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.


Garancia - Jótállás

A kézhez kapott termék hibás, mit kell tennem?

Ha a megrendelt termék gyári hibás, természetesen korrigáljuk a problémát. Amennyiben a megrendelt terméken hibát vett észre, akkor a lehető legrövidebb időn belül küldjön egy e-mailt a részünkre a tapasztalt hiba pontos leírásával. (E-mail címünket legkönnyebben megtalálja az oldalt tetején elérhető kapcsolat menüpont alatt.) Továbbá, a levelében tüntesse fel rendelésének számát, az Ön nevét és elérhetőségét, valamint egy előrejelzést, hogy csereterméket igényel, vagy netán el szeretne állni a vásárlástól. Ezt követően kollégánk egy visszaigazoló e-mailben fogja értesíteni 24 órán belül a további teendőkről. (Egyéb részleteket az ÁSZF – „Garancia, Jótállás” pontban olvashat.)

Ki szeretném cserélni a terméket, mit kell tennem?

Amennyiben a megrendelt terméket ki szeretné cserélni, akkor a lehető legrövidebb időn belül küldjön egy e-mailt a részünkre. (E-mail címünket legkönnyebben megtalálja az oldalt tetején elérhető kapcsolat menüpont alatt.) A levelében tüntesse fel rendelésének számát, az Ön nevét és elérhetőségét, a kézbesítéshez szükséges adatait, valamint annak a terméknek a cikkszámát és méretét, amire ki szeretné cserélni. Ezt követően kollégánk egy visszaigazoló e-mailben fogja értesíteni 24 órán belül a további teendőkről. (Egyéb részleteket az ÁSZF – „Garancia, Jótállás” pontban olvashat.)

Az oldal tetejére