Barion Pixel
A weboldalon sütiket (cookie) használunk, hogy javítsuk a vásárlói élményt és jobb szolgáltatást nyújtsunk.

Visszaküldési információk

Ha úgy dönt, hogy élni kíván a vásárlástól való elállási jogával és a megvásárolt terméket vissza szeretné küldeni, esetleg ki szeretné cserélni, akkor:

1. Elsőnek ellenőrizze, hogy a termék megfelel-e a visszaküldési feltételeknek. A visszaküldési feltételeket itt olvashatja.

2. Az ellenőrzést követően kérjük, haladéktalanul jelezze Ügyfélszolgálatunknak szándékát. Ezt megteheti szóban - telefonon. Írhat nekünk egy Ön által megfogalmazott postai levelet vagy e-mailt. Illetve elküldheti nekünk a megfelelő formanyomtatványt kitöltve levélben vagy e-mailben.

Milyen módon szeretné visszajuttatni a terméket? - Ön dönti el.

Fontos információ!
Ha a postán keresztül akarja visszajuttatni a terméket, ügyeljen rá, hogy ajánlott küldeményként vagy csomagként adja fel. Ekkor nyomon követhető és visszakereshető az elveszett küldemény. Utánvételes vagy Portós (címzett fizet) csomagot nem áll módunkba átvenni.

Termék visszaszállításának költsége

  • Ha postán vagy az Ön által választott futárszolgálattal kívánja visszaküldeni a terméket, akkor a szolgáltató aktuális díjaival kell kalkulálnia.
  • Ha igénybe kívánja venni a vásárlásához tartozó ingyenes visszaszállítást vagy termékcserét, akkor természetesen díjtalan a szállítás. (Ez esetben az ÖvBolt kizárólag csomagautomatás szállítást biztosít.)

INGYENES visszaszállítás és csere

A termékeinkért felelősséget vállalunk és az alábbi esetekben INGYENES visszaszállítást, cserét biztosítunk mindenki számára, ha

  • a termék nem működik/gyári hibás
  • a termék sérült
  • a tartozékok hiányosak
  • a weboldalon található termékleírás eltér a kézhez kapott terméktől

Valamint minden vásárlás mellé biztosítunk egy egyszeri ingyenes visszaszállítást, cserét, ha

  • a termék nem tetszik Önnek
  • nem jó a méret
  • nem azt kapta, amit elvárt
  • egyszerűen csak meggondolta magát...

Általános termék-visszaküldési feltételek

  • Ügyeljen a kézhezvételt követő határidőkre, mert más szabályok érvényesek.
  • Ügyeljen a termék és a csomagolás épségére, az esetleges tartozékok hiánytalanságára. Jelentős értékcsökkenés esetén a visszaküldött terméket nem fogadjuk be, elutasítjuk. (Kopott, Karcos, Mechanikai sérülés nyomai látszanak, Tartozékai hiányosak, Csomagolása 80%-ban sérült, Nem rendeltetés szerű használat)
  • Ügyeljen a mellékelt dokumentumokra. (Garancialevél/Jótállási jegy, Használati utasítás, stb…)
  • Ha ajándékot is kapott a vásárlás mellé, kérjük, ügyeljen rá, hogy azt is visszajuttassa a termékkel együtt. Ellenkező esetben sajnos nem tudjuk befogadni a visszaküldött terméket és elutasítjuk.

Sérülés, hiányosság esetén értékcsökkenést számítunk fel, vagy elutasítjuk a termék befogadását és visszaküldjük a feladónak. Természetesen minden esetben egyeztetünk Önnel és nem akarunk ily módon nyerészkedni. A rossz szándékú vásárlók kiszűrése a célunk.

Egyéb általános információk

  • A könnyebb ügyintézés érdekében szükség lesz, vagy a rendelése azonosítójára, vagy a számla sorszámára.
  • A terméket mindig gondosan csomagolja be.
  • Kérjük elállási-, vagy csere szándékát egyértelműen fogalmazza meg egy levélben. A levél tartalmazza nevét, címét, e-mail címét, telefonos elérhetőségét, rendelésazonosítóját vagy a számla sorszámát. Mit szeretne tenni a termékkel (kicserélni egy új termékre, kicserélni egy másik termékre vagy szeretné visszakérni a vásárlás összegét) és a vásárlás teljes/rész összegének visszautalásához szükséges bankszámlaszámot.

Letölthető dokumentumok/formanyomtatványok


Bővebb információk

Ha részletesen szeretné tanulmányozni a visszaküldéssel kapcsolatos feltételeket, akkor bővebben olvashat róla a webáruház által kiadott Általános Szerződési Feltételekben. (ÁSZF) Ha további kérdések merültek fel Önben, javasoljuk, tekintse meg a GYIK (Gyakori Kérdések) menüpontot. Illetve, keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat bármely elérhetőségünkön.

Az oldal tetejére