Barion Pixel
A weboldalon sütiket (cookie) használunk, hogy javítsuk a vásárlói élményt és jobb szolgáltatást nyújtsunk.

A Mustang márka sztori

1932-ben Luise Hermann megalapítja az L. Hermann ruhagyárat a dél-németországi Künzelsauban. A háború után, 1945-ben Albert Sefranek csatlakozik a vállalathoz, és saját értékesítési csapatot hoz létre, hogy a munkaruházatot üzletekben értékesítse.

Hat üveg pálinka, hat nadrágért – a Mustang Jeans férfias ereje

Albert Sefranek olyan üzletet köt egy amerikai katonatiszttel, amely örökre megváltoztatja az életét: hat üveg pálinkát elcserél hat pár akkoriban szokatlan stílusú nadrágra, és ezekből kifejleszti az első európai farmernadrágot. Albert anyósa, Luise megdöbbenéssel fogadja a szűk szárú nadrágokat, és nem hajlandó legyártani őket. A várakozáson felüli érdeklődés miatt azonban hamarosan meggondolja magát.

1953-ban a Mustang kifejleszti a "Girls Camping Pants"-t – az első női farmert Európában. Ez igazi szenzációnak számított akkoriban. A Mustang Jeans volt az első európai farmermárka, amely sztreccs farmert árusított.

A Mustang márka logó és az újítók

Heiner Sefranek 1974-ben csatlakozik a céghez, és figyelemre méltó érzékével a Mustangot nemzetközileg elismert farmermárkává alakítja. Nevéhez fűződnek az olyan innovatív ruhakikészítési technikák, mint a kőmosás és a koptatás. Így a Mustang márka úttörő szerepet vállalt az iparilag előmosott farmerek bevezetésében.

1999 óta a farmerok mellett Mustang öveket, cipőket táskákat, alsóneműket, zoknikat, órákat és parfümöket is gyártanak.

2000-ben megszerzik a Bogner Jeans gyártásának jogait. A kollekciót az autentikus farmer megjelenés és a csillogó életstílus iránti szenvedély határozza meg, ami dinamikusan kelti életre a korszellemet.

2012-ben megszületik az új vállalati arculat: a márkalogó kiegészül a "True Denim" szlogennel. Két évvel később, 2014-ben Albert Sefranek, a vállalat alapítója 93 éves korában meghal. Ez nagy veszteség a Mustang számára, amely egy olyan embert gyászol, aki személyesen és szakmailag is nagy hatással volt a márkára.

A Mustang márka napjainkban

2021-ben piacra dobják a "TRUE SIZE" kollekciót, és bővül a kínálat a nagyobb méretekkel. A Mustang Jeans egy új fenntartható vállalati és termékstratégia megvalósításával, valamint márkaidentitásának megújításával határozza meg a jövő irányát.

A Mustang márka logó

A Mustang a szabadságot jelenti, az amerikai életmódot szimbolizálja - ez a vezérmotívum szilárdan rögzült történelmükben, és ma márkájuk eredete. A név a vadnyugat szabadságát szimbolizálja. A céglogójukon látható ikonuk, a Mustang mintájára készült vad ló is a függetlenség eszméjét jelképezi.

 

 

Rendezés:
Az oldal tetejére